:::: Selamat Datang ::: Ke Laman Blog RAJA HERBA ALPHA MIRAC HERBS :::: Terima Kasih :::: Sila Hubungi UstDi, NDr. jika ada sebarang pertanyaan di talian Hotline 011-10095423 ...

SAYA MEMANG AMALKAN ALPHA MIRAC NI


Saya UstDi, NDr. memang amalkan Alpha Mirac Herbs ni, sebab saya memang ada maslaah slip disc dan sciatica semenjak tahun 2018 lagi. Memang Alhamdulillah bagus sungguh.

Saya mula kenal AMH ni tahun 2020, dan terus amalkan. Orang China menggelarkan herba ni sebagai Raja Herba. Sebelum saya kenal AMH ni, saya hanya amalkan susu C2Joy sahaja. Sekarang kesihatan sakit pinggang dan sciatica saya pulih sepenuhnya. 

Susu C2Joy saya amalkan sepenuhnya, dan AMH saya amalkan selang sehari sahaja sekarang. Saya memang tak menggunakan Ubatan Hospital/ Klinik Kesihatan biasa tu.

No comments:

Post a Comment